ZAČETKI
Zgodba Slovenske blagovne znamke moških oblačil SENS sega v leto 1994. Skrbno in premišljeno sem izbrala ime, katerega pomen mi je blizu, saj pomeni smisel delovanja in občutek za lepo (sens fr. – smisel, občutek).
Prva leta je bil največji izziv najti način, kako izdelati in prodati prvo serijo oblačil brez začetnega kapitala in bančne pomoči. Prve količine so bile izdelane na osnovi dobrih poslovnih dogovorov in zaupanja – blago za plačilo dela, ipd.… Izziv, da oblikujem modne obleke za moške na področju, kjer je vladala le stroga klasika, je bil močnejši od preprek, ki so nastajale na moji poslovni poti.
SENS je postajal prepoznaven skozi zanimive izdelke, ki so se pojavljali v različnih prodajalnah v Sloveniji in tujini. Izdelki, so bili naš marketing , saj si plačanih oglasov takrat nismo mogli privoščiti. V oblačila še vedno vpletam detajle, ki našim oblekam in srajcam dajejo pridih unikatnosti. Ni mi žal časa in energije vlagati v to , da tudi mala serija unikatnih oblek ali srajc pride iz proizvodnje v trgovine.
Veliko mi pomeni, da našo zgodbo gradimo skupaj s partnerji, ki svoje delo opravljajo odlično in so za visoko kakovost dela tudi ustrezno poplačani. »Pravična trgovina«, trajnostni razvoj in dobri medčloveški odnosi je tisto, kar zagovarjam in tako tudi delujem.
DANES
SENS je danes dobro poznana in cenjena blagovna znamka moških oblačil v Sloveniji. Delujemo na naslovu podjetja v Ljubljani, kjer z nepogrešljivo ekipo zaposlenih ustvarjamo nove zgodbe in kolekcije, ki jih nato realiziramo pri odličnih kooperantih. Na tem naslovu imamo že od leta 2006 lastno trgovino, ki ponuja največjo izbiro moških oblek , srajc in dodatkov v Sloveniji . Določeni naši izdelki so na voljo tudi v ostalih izbranih trgovinah pri nas in na Hrvaškem.
PREDNOSTI, KI POVEČUJEJO VREDNOST NAŠIM IZDELKOM IN STORITVI:
- Smo zavezani estetiki in radi odkrivamo nove linije v modelih in teksture v tkaninah. Dovolimo si drznost,
- uporabljamo različne tkanine od volne do svile, od viskoze do poliestra. V ponudbi tudi tkanina v sestavi 100% volna super 130S ter certificirana ekološka tkanina,
- v sezoni lahko izbirate med več kot 1200 oblekami in srajcami za poroke, mature in poslovne priložnosti v raznovrstnih modelih,
- nudimo poslovne in modne obleke v klasičnih, okrajšanih in podaljšanih velikostnih številkah – od 44-64, od 23-33, od 90-126.
- znamo svetovati, da bo obleka z dodatki ustrezala vsem ravnem ali zapovedim oblačenja (dress code), kot sta npr. smoking (black tie) in frak (white tie),
- svetovalci v trgovini imajo bogate izkušnje ter strokovna znanja, ki pomagajo do prave odločitve.
O MENI
Moja poslovna pot se je začela že med študijem oblikovanja v Ljubljani, ko sem oblikovala, sama izdelovala in prodajala unikatne ženske plašče. Že takrat sem želela razviti nekaj svojega. To se je zares zgodilo kasneje, ko sem ustanovila podjetje in blagovno znamko moških oblačil SENS.
Ni mi bilo težko zaznati tržne niše na področju moških oblek, saj sem vedno bila kombinacija oblikovalke in podjetnice, kar se je izkazalo za veliko prednost. S kolekcijami moških oblačil sem sodelovala na mnogih sejmih in modnih revijah tako v Sloveniji kot v tujini in si tako širila krog zvestih kupcev od katerih z mnogimi sodelujem še danes. Menim, da se energija, ki jo vlagam v oblikovanje vidi in začuti in da je to tista prava dodana vrednost, ki šteje.
ZLATA ZAVAŠNIK
Več na: sens.si